ihpst2011

επιτροπές

σημαντικές ημερομηνίες

πρόγραμμα

περιλήψεις_&_πρακτικά

θερινό σχολείο

χώρος διεξαγωγής

εγγραφή

διαμονή

επικοινωνία

 

 

 

                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2ο Διεθνές (IHPST) και 6ο Πανελλήνιο (ΕΔΙΦΕ)

Θερινό Σχολείο για υποψήφιους διδάκτορες

 

 

Στα πλαίσια του 11ου Διεθνούς και 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, θα πραγματοποιηθεί ένα Θερινό Σχολείο για υποψήφιους διδάκτορες. Το 2009 στο 10ο Διεθνές Συνέδριο για την Ιστορία, τη Φιλοσοφία και τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στη Notre Dame (Η.Π.Α.) πραγματοποιήθηκε μια πρώτη διεθνής συνάντηση των υποψηφίων διδακτόρων που ασχολούνται ερευνητικά με την σύγκλιση των πεδίων της Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών με τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Έχοντας την εμπειρία αυτή, στη Θεσσαλονίκη το 2ο Διεθνές Θερινό Σχολείο ενώνεται με το Σχολείο Υποψηφίων Διδακτόρων της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (ΕΔΙΦΕ). Το Σχολείο Υποψηφίων Διδακτόρων της ΕΔΙΦΕ έχει ήδη πραγματοποιηθεί με επιτυχία πέντε φορές στους Δελφούς, την Πάτρα, τη Θεσσαλονίκη, το Βόλο και τα Ιωάννινα. Στο κοινό Θερινό Σχολείο Υποψηφίων Διδακτόρων που διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη και συμπλέει με το διεθνές και ελληνικό συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών μπορούν να συμμετέχουν ερευνητές και ερευνήτριες που ξεκινάνε ή εκπονούν τη διδακτορική τους διατριβή και να μοιραστούν τις ιδέες και τους προβληματισμούς τους με άλλους νέους ερευνητές και έμπειρους ακαδημαϊκούς από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Όσοι και όσες επιθυμούν να συμμετέχουν στο Θερινό Σχολείο Υποψηφίων Διδακτόρων θα πρέπει να υποβάλλουν θα πρέπει να υποβάλλουν μία περίληψη της παρουσίασης τους για κρίση μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου 2011 στην ηλεκτρονική διεύθυνση: ihpst2011@eled.auth.gr

Για να υποβάλλετε για κρίση την εργασία σας για το Θερινό Σχολείο στείλτε στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση:

-τον τίτλο της εργασίας στα αγγλικά,

-μια σύντομη περίληψη της εργασίας στα αγγλικά (500 λέξεις),

-τις ερευνητικές σας ερωτήσεις (200 λέξεις)

-μια σύντομη περιγραφή των μεθοδολογικών δυσκολιών και των προβλημάτων που αντιμετωπίζετε στην παρούσα φάση εκπόνησης της διδακτορικής έρευνας (200 λέξεις).

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας κρίσης και επιλογής των εργασιών, και εφόσον η εργασία έχει γίνει δεκτή για παρουσίαση στο Θερινό Σχολείο, θα πρέπει να υποβάλλετε την πλήρη εργασία σας στα αγγλικά για να συμπεριληφθεί στα πρακτικά του Συνεδρίου (3,000 4,000 λέξεις). Όλες οι εργασίες θα πρέπει να γραφτούν σε MS Word, χρησιμοποιώντας γραμματοσειρά Times New Roman 12pt ακολουθώντας τις συγγραφικές οδηγίες του περιοδικού Science & Education. Οι εργασίες για τα πρακτικά (3,000 - 4,000 λέξεις) θα πρέπει να σταλούν μέχρι τις 30 Απριλίου 2011 στην ηλεκτρονική διεύθυνση: ihpst2011@eled.auth.gr

 

Το βιβλίο των πρακτικών του συνεδρίου θα είναι έτοιμο και θα μοιραστεί στους συνέδρους την πρώτη μέρα του συνεδρίου. Η ηλεκτρονική έκδοση των πρακτικών πρόκειται να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του συνεδρίου: http://ihpst2011.eled.auth.gr

 

Γλώσσα συνεδρίου και ονομασία αρχείων υποβολής εργασιών

 

Η επίσημη γλώσσα του συνεδρίου είναι τα αγγλικά. Επομένως οι εργασίες θα πρέπει να είναι γραμμένες στην αγγλική γλώσσα και οι παρουσιάσεις των εργασιών θα γίνονται στα αγγλικά. Οι συνεδρίες του Θερινού Σχολείου Υποψηφίων Διδακτόρων αποτελούν μέρος του Συνεδρίου και θα μπορούν να τις παρακολουθήσουν όλοι οι σύνεδροι. Οι εργασίες του Θερινού Σχολείου θα δημοσιευθούν στα Πρακτικά του Συνεδρίου.

 

Αρχικά θα υποβληθεί μόνο ένα αρχείο που θα περιέχει τίτλο, περίληψη, ερευνητικές ερωτήσεις και μεθοδολογικά προβλήματα. Παρακαλούμε ονομάστε το αρχείο με το ΕΠΙΘΕΤΟ (SURNAME) του συγγραφέα στα αγγλικά, τη λέξη ABSTRACT και τη  φράση SUMMER_SCHOOL

(δηλαδή SURNAME_ABSTRACT_SUMMER_SCHOOL).

Για παράδειγμα αν το επίθετο του συγγραφέα είναι Παπαδόπουλος, το αρχείο πρέπει να ονομαστεί: PAPADOPOULOS_ABSTRACT_ SUMMER_SCHOOL

 

 

Συμβουλευτική Επιτροπή του Θερινού Σχολείου

 

Augustn Adriz-Bravo, Πανεπιστήμιο του Buenos Aires

Pierre Boulos, Πανεπιστήμιο του Windsor
William F. McComas, Πανεπιστήμιο του Arkansas

Peter Heering, Πανεπιστήμιο του Flensburg

Κατερίνα Πλακίτση, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Κώστας Ραβάνης,  Πανεπιστήμιο Πάτρας
Φανή Σέρογλου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Βασιλεία Χατζηνικήτα, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο

Βασιλεία Χρηστίδου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

 

Copyright 2010 Ερευνητική Ομάδα ΑΤΛΑΣ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Θεσσαλονίκη  54125 ΕΛΛΑΔΑ  [χάρτης]  [επικοινωνία]  [ομάδα άτλας]